چه کسی از توافق امریکا و ایران سود بیشتر برد؟
جهان
چه کسی از توافق امریکا و ایران سود بیشتر برد؟
واشنگتن و تهران یک تفاهمنامه 14 ماده‌ای را امضا کردند که هدف آن پایان دادن به ماه‌ها درگیری است. این توافق کاهش تحریم‌ها، تعهدات در مورد برنامه هستوی ایران و بازگشایی تنگه هرمز را شامل می‌شود. اما چه کسی از این توافق بیشترین سود را برد؟
ویدیو بیشتر
تاکر کارلسون: نابودی اروپا همیشه هدف اسرائیل بوده است
"آمازون، جنایتکار جنگی"
تصویر ویدیویی از حمله هوایی اسرائیل به یک موتر در غزه
کی‌یر استارمر استعفای خود را از رهبری حزب کارگر بریتانیا اعلام کرد
سفیر اسرائیل به یک مقام ارشد سازمان ملل واکنش تند نشان داد
بیدار شوید و با واقعیت‌های وضعیت کشور روبرو شوید
ترامپ زمانی که برای جلسه اختتامیه اجلاس گروه هفت دیر رسید، به شوخی گفت: "من رئیس هستم"
پهپاد اسرائیلی جمعیت حاضر در ساحل خان یونس در غزه هدف قرار داد
ناقلین غیرقانونی اسرائیلی در رام‌ الله یک مسجد را به آتش کشیدند
ترامپ می‌گوید که به منظور هدف قرار دادن افراد، ساختمان‌ها نباید به طور کامل تخریب شوند