ویدیو بیشتر
چه کسی از توافق امریکا و ایران سود بیشتر برد؟
واشنگتن و تهران یک تفاهمنامه 14 مادهای را امضا کردند که هدف آن پایان دادن به ماهها درگیری است. این توافق کاهش تحریمها، تعهدات در مورد برنامه هستوی ایران و بازگشایی تنگه هرمز را شامل میشود. اما چه کسی از این توافق بیشترین سود را برد؟
ویدیو بیشتر